fredag 23 oktober 2020

Fredagen den tjugotredje oktober 2020

Äntligen fredag skulle jag kunnat ha vrålat när jag steg upp någon gång under eftermiddagen, men jag ska jobba hela helgen. Men ordning och reda, löning på fredag kan jag gapa och skrika eftersom mina slantar från arbetsgivaren dök upp på kontot idag. Efter att ha betalat mina räkningar förde jag över resten av pengarna till sparkontot, den 13 kommer min Apple Iphone 12 Pro Max och den är inte billig.

Spelet Pokémon Go bjöd på lite nytt idag, bland annat en vacker unicorn som jag fångade flera av. Sveriges Radio bjöd på veckans överraskning i form av åtta timmar Dance-musik på deras kanal P3 och den avnjöts på högsta volym i min Scania. Grym jävla musik som gör mig glad! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag vann 60 kronor



- Sol



- Hamburgare till middag



- Fin



- Pokemon Go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar