lördag 24 oktober 2020

Lördagen den tjugofjärde oktober 2020

Jag kom hem vid fyra i morse efter att jobbat natt och jag kunde ha jobbat gratis igår, radiokanalen P3 sände grym house-musik i åtta timmar och det var en ren fröjd att jobba. Idag är det exakt två månader kvar till den förbannade julafton, det börjar tjatas om julsaker i butikerna redan i september och julmusik i varenda butik upplevs som en förbannad tortyr.

Jag har dock tagit ledigt på självaste julafton och ledighet är ju något som den här bittra farbrorn gillar. Jag vann ju på Triss igår och igår kväll vann jag 74 kronor på Eurojackpot, storvinsterna ramlar in nu. Idag jobbar jag natt och vid 03-tiden ställde jag tillbaka klockan med en timme, när fan ska vi sluta med dom här dumheterna med att ställa klockan fram och tillbaka? Jag blir nästan jetlaggad av det. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Storvinst



- Red Bull byggde denna vackra kropp



- Träd och gula löv



- Kyrka i mörker



- Strax dags att ställa tillbaka klockan en timme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar