söndag 25 oktober 2020

Söndagen den tjugofemte oktober 2020

Det bästa med att jobba helg, som jag har gjort denna helg, är att man slipper sitta hemma och lipa över att helgen är slut. I morgon är jag ledig från min arbetsgivare och då ska det jobbas i tvättstugan i stället. Det regnade idag när jag skulle gå till jobbet idag och det får det gärna göra under vintern, varmt regn är bättre än kall snö.

Dagens stora nyhet: Guldbron invigd av Kungen

November närmar sig och den sjätte ska jag förboka en Iphone 12 Pro Max, en vecka senare ska jag ha den i min hand är det tänkt. Man vet aldrig, för stans Telia- butik har sjabblat bort en beställning förr. Det ska bli kul med en ny mobil igen, den här luren kommer ha ännu bättre ”Datk Mode” än min nuvarande och jag älskar att fota i mörker. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun bjöd på regn idag



- En av Faluns vackraste byggnad



- Strumpbyxor - återfås mot beskrivning



- Jag vill verkligen resa nu - Fuck Corona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar