måndag 26 oktober 2020

Måndagen den tjugosjätte oktober 2020

Vecka 44 är här och idag var jag ledig från jobbet, det första jag gjorde var att gå ut och gå i en mil. Jag slutade ju att promenera när jag stukade foten för någon månad sedan, men nu är den läkt. Sen drog jag ner på stan och in på H&M, här köpte jag en vit tröja och några nya t-shirts. Sen dök fästmön upp och vi for iväg och handlade, i vanlig ordning.

I natt ringde jag till mina vänner Daniel och Eva som bor i Melbourne, vi pratade om hur förbaskat trist det är att vi inte kan resa. Dom planerar att komma till Sverige i sommar och nu håller jag tummarna att den förbannade coronan är borta tills dess, själv planerar jag en resa till Chicago den första september. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Converse i oktober



- Sjö



- Änder



- Läcker färg



- Faluns vackraste byggnad



- Staty



- Köpte denna



- Pantar



- Vidriga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar