onsdag 23 december 2020

Det borde ha varit omöjligt

Jag minns hur jag reagerade när jag såg henne första gången, hon bara stod där som den vackra ängel hon är. Naturligtvis var hon upptagen, men jag kunde ändå inte sluta tänka på henne. Eftersom hon var upptagen med en annan kille så försökte jag låta henne vara, men när hon började höra av sig och ville ses så sket det sig. Jag kunde inte slita blicken från henne och på midsommarafton 2019 kom hon och hämtade mig för att fira midsommar i Bjursås.

En låt som får mig att tänka tillbaka på hur vi möttes:

Att vi hittade varandra borde vara omöjligt, jag letade nämligen efter en tjej som är nykterist - på krogen. Det var en på miljonen och ödet ville annorlunda och nu är vi förlovade. Jag kan inte vara lyckligare, det är omöjligt, jag har aldrig varit tillsammans med en kvinna som hon. Så till min vackra och unika fästmö vill jag bara säga att jag älskar dig - mest av allt.


- Min fina fästmö gör mig till den lyckligaste människan på jorden

1 kommentar:

  1. Åååh fina fina älskling du är ju bara för underbar ❤️
    Du gör mig till den lyckligaste kvinnan på jorden ❤️
    Det bästa som hänt mig är du ❤️
    Älskar dig så otroligt mycket mitt hjärta, du är allt ❤️

    SvaraRadera