lördag 26 december 2020

Lördagen den tjugosjätte december (Annandag jul)

Igår köpte jag spelet Call of Duty: Black Ops Cold War och jag och fästmön fastnade direkt för det och vi satt och spelade i över tio timmar i sträck, det är så jäkla skönt att bara sitta i soffan och lira utan några måsten som till exempel tvättstugan.

Idag läser jag om idioten som bestämde sig för att flyga till Sverige från England för att fira jul i Sörmland. Det var bara det att hen hade åkt på den muterade versionen av covid-19, så nu är det muterade viruset från England här tack vare ett egoistiskt svin. Inte blir det bättre när ett plan från England idag bröt mot inreseförbudet och landade på Arlanda som om ingenting hade hänt. Det är som om människor vill bli sjuka och dö.

Fästmön och jag insåg att vi var tvungen att åka och handla idag då våra förnödenheter, som Red Bull och Propud, tagit slut. Med ansiktsmask och handsprit i högsta hugg besökte vi bland annat ÖoB där vi äntligen hittade tvålen som doftar skumtomte och den har vi letat efter i flera månader. Väl hemma igen så spelade vi Call of Duty: Black Ops Cold War. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag köpte ytterligare en varg i spelet Assassins’s Creed: Valhalla



- Jag köpte Coll of Duty: Black Ops Cold War



- Vi köpte mer munskydd och sprit



- Doftar fantastiskt



Jag som är en amatörfotograf försökte fota något häftigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar