torsdag 24 december 2020

Torsdagen den tjugofjärde december (Julafton)

Jag och fästmön tog en ordentlig sovmorgon på självaste julafton, jag skulle ha jobbat både idag och i morgon, men jag tog semester. Efter vår frukost stack vi iväg till fästmöns lägenhet en sväng, här lagade vi lite julmat och jag åt lax i vanlig ordning. Väl tillbaka i Falun igen så satte vi oss vid vår värmefläkt och tinade upp samtidigt som vi spelade både Assassin’s Creed: Valhalla samt Call of Duty: Modern Warfare. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Att skrapa runtor är ju jävligt kul - not



- Jag vann ingen Tesla



- Fin belysning



- En massa belysning



- Faluns största pepparkakshus



- Det blev lax på julafton



- Jag fick julklappar



- Jag har tydligen varit snäll



- Julkapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar