onsdag 23 december 2020

God jul

Jag vill ta tillfället i akt och önska dig en riktigt god jul, var försiktig om du skall ut och köra bil och akta dig för covid-19. Det här året har, trots pandemin, varit en fantastiskt år för mig på social medier. Min Youtube-kanal har växt så det knakar och det ramlar in två nya prenumeranter dagligen och det kanske inte låter mycket, men faktum är att det är otroligt svårt att nå ut till människor eftersom marknaden är mättad.

Det klipp som har flest visningar är filmen på en Scania-motor, det är strax uppe i fyrahundratusen visningar - det är galet! För bloggen går det sämre tyvärr och det förstår jag, vem vill in och läsa om mitt smått värdelösa liv som enbart består av att jobba, äta och sova? Men jag bloggar vidare och i januari planerar jag att resa till varghotellet i Järvsö. Så god jul och gott nytt år och tack för att du besöker tomasvarg.se


- God



- Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar