måndag 21 december 2020

Måndagen den tjugoförsta december 2020

Årets värsta trafikvecka är här, vi yrkeschaufförer får tampas med amatörmässiga bilister året runt, men den här veckan är värst eftersom många ger sig ut för att handla julklappar och mat. Det går i 20 kilometer i timmen under det tillåtna och det driver mig, i vanlig ordning, till vansinne. Fästmön skjutsade mig till jobbet idag och jag började känna mig illamående i min Scania, plötsligt kräktes jag ner mig och golvet, det var kräks överallt. Jag kände mig något bättre direkt efter det så jag jobbade klart.

Det är min namnsdag idag och idag är det också det förbannade vintersolståndet också, det innebär att vi går mot ljusare tider. Jag hatar skiten eftersom det alltid blir kallare efter vintersolståndet, jag hoppas naturligtvis att det kommer fortsätta att vara varmt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Julpynt i galleria



- Julgran



- Fin byggnad



- Falun



- Fint



- Jag spelar GTA Online

1 kommentar: