söndag 6 december 2020

Söndagen den sjätte december 2020 (Andra advent)

Fördelen med att jobba helg, som jag gjort denna helg, är att man slipper behöva slita i tvättstugan och att inte ha ångest över att helgen är slut, jag är dessutom ledig i morgon. Enligt mina vänner i Melbourne, Daniel och Eva, så måste man ha munskydd när man handlar. Vår tomte till statsepidemiolog, Anders Timell eller vad han heter, fortsätter att vara oseriös. Hur svårt kan det vara att införa att man måste bära munskydd på allmän plats?

Dagens favoritlåt:

I morgon har jag och fästmön planerat att fara till Gävle för att kolla in årets Gävle-bock, precis som förra året ska jag fota och filma mästerverket. Det ska bli skönt att lämna Falun som är Sveriges sämsta stad på vintern, men nu ska jag inte klaga, det är fortfarande plusgrader. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Underbara plusgrader



- Adventljusstakar i kyrkfönstren



- Granen på Stora Torget, Falun



- Tack för det OKQ8



- Sten



- God



- Assassin’s Creed: Valhalla är snyggt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar