fredag 4 december 2020

Fredagen den fjärde december 2020

Äntligen fredag tycker nog dom flesta idag, själv jobbar jag natt hela helgen så några glädjerop blir det inte för min del. Jag har ju semester i mitten på januari så jag klagar inte, jag gillar att jobba natt för då får man sova längre. Värmen fortsätter att hålla sig på min sida även om det endast bara en plusgrad ute, jag hoppas på en varm vinter. Det är också därför som jag jobbar på sommaren och  tar semester i januari - jag hatar kylan. På måndag är jag ledig och då ska jag och fästmön göra ett nytt försök att åka till Gävle, vi ska bland annat fota Gävlebocken. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kyckling idag igen



- Min fina varg i Assassin’s Creed: Valhalla



- Byggnad



- Jobb och slit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar