torsdag 3 december 2020

Torsdagen den tredje december 2020

Tanken var att jag och fästmön skulle ha dragit till Gävle och fotat bocken igår, men det snöade så vi ställde in och det var ju tur för jag hade förmodligen blivit rasande på alla bilister som kör för långsamt. Bilister som kör omkring med året-runt-däck och som därför måste köra för långsamt för att inte köra av vägen, det borde vara förbjudet med dom här förbannade däcken.

Eftersom det inte blev ett besök i Gävle igår så gjorde vi det som vi brukar göra, handla och spela spel. Först körde vi en massa Pokémon Go och hemma spelade vi multiplayer i Call of Duty: Modern Warfare. Idag så väcktes vi utav hantverkare som älskar att göra livet surt för mig som jobbar natt, det borrades utav helvete och jag kommer förmodligen gå ner och hoppa sönder deras bil en vacker dag, Filmen Falling Down är på väg att utspela sig hemma hos mig. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vi besökte Dollarstore



- Blev en liten Falubock i stället för Gävle-bocken 



- Min fina varg i spelet Assassin’s Creed: Valhalla



- Kyckling till lunch och middag idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar