tisdag 1 december 2020

Tisdagen den första december 2020

Jag och min barndomsvän Pontus drog ut i kylan för en promenad och samtidigt som vi kacklade på så spelade vi mobilspelet Pokémon Go, under vår promenad hann jag fota lite i dimman. Efter vår promenad så kom fästmön och hämtade upp mig och vi drog iväg till närmsta matvarubutik för att införskaffa förnödenheter i form av en jäkla massa Red Bull, mjölk och annat smått och gott. Kvällen spenderade vi framför min Playstation 4 och vi speladade multiplayer i spelet  Call of Duty: Modern Warfare, i morgon så ska vi förmodligen dra till Gävle. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Pontus



- Falun



- Skogen



- E16



- Falun by night



- Vi körde multiplayer



- Jag rider på en varg i Assassin’s Creed: Valhalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar