fredag 8 januari 2021

Fredagen den åttonde januari 2021

Det första jag gjorde idag var och ställa mig vid spisen för att steka på ett kilo vegetarisk färs från företaget Anamma som jag kan rekommendera, jag kryddade med tre påsar extra hot tacokrydda som jag ska äta under min semester är det tänkt.

Sen for jag och fästmön iväg för att besöka Rusta och Ica Maxi för att handla i vanlig ordning och väl hemma igen så städade jag och det behövdes verkligen. Efter att ha varit ledig i tre dagar är det så dags att börja jobba i morgon igen, nu är det bara två jobbdagar kvar, sen är det semester. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Gott och utan antibiotika och hormoner



- Vi besökte Rusta - mycket skit för pengarna



- Tack kära mor



- Vi spelar multiplayer i Call of Duty: Black Ops Cold War

1 kommentar: