onsdag 6 januari 2021

Onsdagen den sjätte januari 2021 (Trettondag jul)

Förra veckan kom min chef och frågade mig om jag ville vara ledig på trettondag jul, världens lataste människa (jag) kunde ju inte tacka nej till det erbjudandet och så blev det. Att jag sedan är ledig både torsdag och fredag enligt schemat gör ju inte saken sämre direkt, jag måste ju vila upp mig innan min fem veckor långa semester - haha!

Jag och fästmön for iväg och handlade som vanligt och sedan åkte vi till fästmöns lägenhet för att hämta lite prylar och på väg hem stannade vi till vid Lugnet och här fotade vi snö och snökanoner. Väl hemma igen spelade vi multiplayer i spelet Call of Duty: Black Ops Cold War. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Spelar Assassins Creed: Valhalla



- Nu börjas det



- Snö i Dalarna



- Snö på träd



- Snö



- Snö



- Snökanon



- Snökanon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar