torsdag 14 januari 2021

Torsdagen den fjortonde januari 2021

Jag och fästmön drog till hennes lägenhet igår och idag drog vi tillbaka till stan igen, väl tillbaka i civilisationen så stack vi in på Intersport för att köpa täckbyxor, ingen kyla ska få sätta stopp för mina promenader. Nästa vecka ska jag gå en mil varje dag har jag planerat och jag hoppas att det blir så pass varmt att jag slipper släpa omkring på den här trötta kroppen i ett par täckbyxor. I morgon är det fredag och då ska jag ut och gå en mil igen, idag är det vilodag.

Så mycket vila blev det dock inte då jag stod vid spisen för att steka upp ett kilo vegofärs igen, det äts otroligt mycket tacos nu. Jag läser att vi flög lika lite under 2020 som vi gjorde under 80-talet och det beror ju enbart på covid-19. Jag läser också om att det dog lika många under 2020 som det gjorde 1993, vilket är skumt kan jag tycka. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Dyra täckbyxor för 800 kronor och då var dom här dom billigaste



- Den godaste vegofärsen kommer från Anamma 



- Gott med tacos



- Jag spelade online i GTA V



- Vi spelade multiplayer i Call of Duty: Black Ops Cold War

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar