fredag 19 februari 2021

Fredagen den nittonde februari 2021

Fästmön köpte en ny dator förra veckan och idag köpte jag hennes gamla laptop, vi körde en fabriksåterställning på den först och sen ändrade jag en massa inställningar så den blev som jag ville ha den, det viktigaste var att ge den en vacker skrivbordsbakgrund - haha! Min gamla laptop är över tio år gammal och den har inte mått så bra sedan ett fruntimmer tippade i den en halv vinflaska för många herrans år sedan. 

Jag använde datorer mycket sällan nu för tiden, det blir mest om jag måste jobba i Photoshop. Under kvällen spelade jag en massa på min Playstation 4, det blev Snowrunner och Assassin's Creed: Valhalla. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min nya laptop



- Jag får stock i Snowrunner :D



- Gratis fyrhjuling i GTA Online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar