lördag 20 februari 2021

Lördagen den tjugonde februari 2021

Varannan dag är jag ute och går en mil och idag var det dags igen, Falun bjöd på regn idag och då har jag svårt att hålla motivationen uppe. Fast regn är ju bättre än snö och plusgrader är alltid bättre än minus, det ska tydligen bli upp till sju plusgrader vissa dagar nästa vecka och det gör mig glad så klart. Väl hemma igen så förde jag över viktiga filer från min gamla dator till den nya som jag köpte igår och sen fabriksåterställde jag min gamla, sen spelade jag en massa Snowrunner. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Converse-väder idag



- Om tre månader åker jag inlines här



- Änder



- Ni får gärna sponsra mig Red Bull :)



- Tar adjö av min gamla laptop



- Jobbar och sliter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar