måndag 1 mars 2021

Måndagen den första mars 2021

Mars är här och det här är sista månaden i mitt hat-kvartal, enligt min väderapp så kommer det tyvärr att snöa nästa vecka och det var ju väntat. Jag drog ut och gick en en promenad idag, det blev en mil i vanlig ordning. Förra månaden gick jag totalt tretton mil och nu ska jag försöka slå det. För att kunna slå det så måste jag gå oftare än varannan dag och då måste jag stiga upp tidigare och det kommer bli tufft, men jag vill verkligen gå mer.

Jag har under en lång tid varit i behov av en äggkokare och idag slank jag in på Clas Ohlson för att köpa en för tvåhundra riksdaler, sen åkte jag och fästmön land och rike runt för att leta efter laktosfri glass, det var slut i varenda butik. Väl hemma igen spelade jag Snowrunner och fästmön spelade The Sims 4, i vanlig ordning. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Rött



- Stuga



- Våren är här



- 25 meter Scania



- Sol



- Hus



- Pumphus



- 1986 satt jag här och tog emot nyheten om Palme-mordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar