söndag 7 mars 2021

Söndagen den sjunde mars 2021

Idag drog tusentals människor ut på skidor i skidspåren mellan Sälen och Mora i något som kallas för Vasaloppet och jag som avskyr sport gick inte upp i ottan för att se folk nästan dö i skogen, men Vasaloppet är mitt största vårtecken och så har det varit i snart tjugo år nu. Visst kommer det komma en jävla massa snö framöver, men från och med nu så kommer vi slippa tjugo minusgrader - hoppas jag. Jag drog ut och gick en långpromenad på en mil idag igen, det blåste som fan så några glädjeskutt blev det inte. Under kvällen spelade jag och fästmön Grand Theft Auto V: online, vi köpte en massa bilar som vi målade. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fint men kallt



- Blev en sen promenad



- Blåste



- Änder



- Vackert



- Att lämna hunden utanför butiken är dumt

1 kommentar:

  1. Att du inte gillar sport vet vi...Och kommentaren att tusentals drog iväg mellan Sälen o Mora visar också att du inte sett på det! I år var det bara några hundra! Inga motionärer alls utan bara eliten. T o m så att damerna fick starta 20 minuter före herrarna! :-)

    SvaraRadera