torsdag 18 mars 2021

Torsdagen den artonde mars 2021

Det är bra märkligt hur en av Sveriges äckligaste maträtter, ärtsoppan, har fått en dag i veckan när till exempel våfflor bara fått en dag per år. Ärtsoppan borde förbjudas och fler maträtter som borde förbjudas är rotmos med fläsklägg, isterband, blodpudding och lutfisk. Nog om mat och över till något mer intressant, eller inte, för jag deklarerade idag och jag gjorde det på Skatteverkets hemsida och nu ska jag få mina 569 kronor innan midsommar. Jag kommer blir rik som ett troll och jag funderar på om inte jag ska köpa en Trackhawk för pengarna. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Det kom lite snö och då kryllade det av skitnödiga bilister



- Högrevsburgare till middag



- Den här vill jag ha nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar