onsdag 17 mars 2021

Onsdagen den sjuttonde mars 2021 (Saint Patrick’s Day)

När mobillarmet ringde idag, på tok för tidigt, så var det nära att jag skulle somna om i stället för att gå ut och promenera. Men jag drog ur tummen ur röven och drog ut, en stund in i promenaden hörde min bästa vän av sig och frågade om jag var ute och gick och om han fick följa med. Det fick han så klart och vi pratade om allt mellan himmel och jord, mest om tv-spel i vanlig ordning. Väl hemma igen var det bara att byta om och hasa sig iväg till jobbet, motvilligt eftersom jag är en lat människa. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Grus, bara grus



- Årets första tussilago för min del



- Min bästa vän följde med idag



- En korv med bröd låg på marken



- Ge mig



- Vill ha



- GTA online är kul igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar