lördag 3 april 2021

Fredagen den andra april 2021 (Långfredagen)

Igår drog jag ut och gick en promenad och det blev 10 kilometer totalt, under kvällen spelade jag och fästmön GTA Online tillsammans med Adam och Markus. Idag besökte jag och fästmön Falun centrum för att kolla in påskdekorationen och för att få lite frisk luft, väl hemma igen så spelade vi GTA online. Två lugna dagar har det varit, jag har inte ens slitit i tvättstugan - haha! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Uteserveringar redan från första april pga covid-19



- Underbart



- Fint väder



- Kålgården



- Vill ha den



- Skönt väder



- Skogen



- Solnedgång



- Nu är det slut på snötillverkningen - tack för det



- Fint



- Påsken är här



- Påskris så att jag kan piska små barn



- Påskris



- Påskägg



- Falun



- GTA Online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar