söndag 4 april 2021

Söndagen den fjärde april 2021 (Påskdagen)

Jag kom hem vid femtiden i morse efter att ha jobbat, jag spelade lite GTA online en stund och idag vaknade jag och var trött som en liten apa. Vi ställde ju fram klockan en timme förra söndagen och det är fortfarande ovant att det är så ljust på kvällarna, men det är så skönt att få lite mer tid tillsammans med solen. Idag när jag gick till jobbet var det nära att jag gick in och beställde nya inlines, jag behöver verkligen köpa nya. Väl hemma igen, efter att ha jobbat klart, slog jag ner röven i soffan för att spela mer GTA online. Tack för att du besöker tomasvarg..se

Dagens favoritlåt: Will Buck - Down to the Wire


- Nej, det gör jag icke



- Scanian och jag ska jobba hela sommaren



- Blomma



- Träd



- Helvete va snygg - ge mig nu!



- Det spelas en massa GTA online just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar