fredag 16 april 2021

Fredagen den sextonde april 2021

Jag stack iväg till jobbet tidigt idag och det tog inte lång stund innan Trafikredaktionen gick ut med ett trafikmeddelande, på radion, som handlade om att en bil hade tappat ett däck. Jag fattar inte vad det är för fel på folk, hur kan allt vara så svårt när det kommer till trafik och fordon? Många gör misstaget att dra åt hjulbultarna för hårt vilket resulterar i att gängorna på bultarna går sönder, många struntar också i att efterdra sina hjulbultar trots att stål krymper och sväller beroende på temperatur.

Något som är mer trevligt är vädret just nu, i helgen ska det kunna bli upp till 14 plusgrader och det får mig att flina som ett miffo, jag måste beställa nya inlines och det nu. I helgen ska det tvättas och jag och fästmön ska förmodligen spela en massa GTA V: online i vanlig ordning. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blomma



- Blomma



- Blomma



- Blomma



- Red Bull



- Änder



- Blomma



- Blommor



- Kul blogg det här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar