måndag 19 april 2021

Måndagen den nittonde april 2021

En ledig helg är över och tanken var att jag skulle ha jobbat idag, men vädret pockade på min uppmärksamhet så jag tog ledigt. Jag stack ut och gick en långpromenad på en mil och idag gick jag, för första gången i år, med endast en t-shirt på överkroppen. Våren är här och det har fullkomligt exploderat i naturen, nu gäller det att ta vara på varje dag fram till september.

Efter min promenad så körde jag ner mina 42:or i mina gamla inlines och drog iväg, inlines-säsongen 2021 började idag och jag kan inte vara lyckligare. Jag åkte lite i Faluns skatepark och det är alltid ”Bambi på hal is” innan muskelminnet kommer på vad fan det är jag pysslar med. Väl hemma igen så slog jag ner röven i soffan för att spela tv-spel. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:


- Sol



- Falun



- Vatten



- Reflektioner



- Vackert



- Underbart



- Så fina



- Naket 1



- Naket 2



- Faluån



-Fint



- Inlines

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar