fredag 30 april 2021

Fredagen den trettionde april 2021 (Valborgsmässoafton)

Årets sista aprildag är här och i vanliga fall hade det eldats ris, men pandemin sätter ju som bekant stopp för allt, nu hade jag aldrig ställt mig vid någon brasa i alla fall och det beror på att jag inte fixar att den äckliga röklukten sätter sig i kläderna. Vår kung fyller år idag och jag kunde inte bry mig mindre, jag blir bara så jävla förbannad så fort jag hör talas om honom och hans familj, vi skattebetalare skickar varje år över 100 miljoner kronor till kungafamiljen så att dom kan köpa dyra bilar och unna sig en massa lyx. Avsätt skiten nu och ge pengarna till vårdpersonal och pensionärer istället, dom behöver pengarna mer än fjanten på slottet. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min elbil i GTA V: online



- Väldigt lite vatten i Faluån



- Naturen



- Jobb och slit på valborgsmässoafton



- Grönska



- Vackert väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar