onsdag 28 april 2021

Onsdagen den tjugoåttonde april 2021

Fjortontusen svenskar har nu avlidit till följd av pandemin och själv har jag klarat mig från covid-19, jag spritar händer och använder ansiktsmask och det tycks hjälpa. April är snart slut och att det är den sista april om bara några dagar känns sjukt, det var nyss vinter och nu ska vi sjunga om att ”vintern rasat ut bland våra fjällar”. Jag är livrädd att årstiden som vi befinner oss i just nu ska rusa fram och plötsligt befinna oss i september, jag måste sluta ta dagarna för givet och börja njuta av varje dag. Tack för att du besöker tomasvarg.se












1 kommentar:

  1. Jag har också klarat mig men, så vet jag också hur
    jag ska beter mig i allt detta som är. Ska ingen spruta har,
    när jag läser hur det kan bli, tittar inte jag bort och inbillar
    mig att det inte kan drabba mig. Endast jag beslutar i den frågan.

    En propp i min ålder med mina sjukdomar, eller något annat i detta
    med vaccin skall tas på största allvar. Finns äldre personer i området
    jag bor som jag nyligen pratade mig och, han som är över åttio år
    säger blankt nej. Personen har ännu inte glömt influensavaccinet,
    som han sa, aldrig mer. Han blev glad när han hörde att jag var en
    av dom som inte tänker utsätta mig för en hop skit, jag inte själv
    kan kontrollera. Någon gång blåser väl eländet all världens väg, och
    jag är ännu vid liv.

    SvaraRadera