fredag 21 maj 2021

Fredagen den tjugoförsta maj 2021

Tiden går fort när man har kul heter det ju och vi har nu endast tio dagar kvar av maj månad, en månad som varit kall. I min väderapp så står det att det ska regna konstant i en veckas tid och redan nu så tippar jag på att det kommer bli en skit-sommar, det brukar det bli om maj är kass. För mig spelar det ingen roll eftersom jag ska jobba hela sommaren. Fästmön drog iväg och piercades sig idag och under tiden spelade jag Snowrunner, sen var det bara att dra iväg till jobbet och väl hemma igen så spelade jag mer Snowrunner. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:


- Nu startar helgen



- Skärp till dig



- Särskrivning utav bara helvete



- Blomma



- Maskros



- Kristine kyrka



- Ny lastbil i Snowrunner



- John Rambo dök upp i CoD: Black Ops Cold War

1 kommentar:

  1. Låten är bara så bra, den hörde jag för länge sedan och,
    gillar den fortfarande. Sommaren tror jag också bli med regn
    och återigen regn, kallt för att var i slutet av Maj månad.
    Vi överlever väl det också, om corona helvetet försvinner
    med regnet, så har en regnig sommar trots allt syfte.

    SvaraRadera