onsdag 19 maj 2021

Onsdagen den nittonde maj 2021

Förutom att jag och fästmön stack till Netonnet och köpte en extern hårddisk till våra Playstation 4:or igår så tog vi det bara lugnt, vi spelade en massa tv-spel. Idag åkte vi till Dollarstore där jag handlade lite och sen stack vi till Deichmann där jag köpte nya skor och väl hemma igen så spelade vi en massa spel i vanlig ordning.

Jag läser att Globen byter namn till Avicii Arena och jag fattar ingenting, jag har aldrig gillar Aviciis musik trots att jag älskar den typen av musik. Avicii släppte inget annat än skitlåtar enligt mig, låtar som förmodligen tog fem minuter att tillverka. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ny lastbil i spelet Snowrunner



- Äckliga



- Goda



- Skitväder



- Jaha



- Mitt nästa yrke



- Dollarstore



- Älskar Route 66



- Fin byggnad



- Skor



- Ny leksaksaffär - på samma ställe som Lek & Hobby

1 kommentar:

  1. Fast namnet ska ju symbolisera och uppmärksamma psykisk ohälsa och inte hans musik.

    SvaraRadera