måndag 17 maj 2021

Måndagen den sjuttonde maj 2021 (Syttende mai)

Det är väl bara våra kära politiker som missat vad som hände i Eskilstuna i natt, men det är ju så här våra politiker vill att vårt samhälle ska se ut eftersom dom aldrig gör något åt alla kriminella. Man behöver inte vara ett geni för att förstå att det här kostar samhället stora summor pengar varje år, dom här pengarna hade man lätt kunna omvandla till nya poliser med högre lön.

Det är Norges nationaldag idag och jag älskar deras språk, jag försöker så ofta jag kan snacka norska. Jag har jobbat hela helgen och även idag och efter att ha jobbat klart kom min fina fästmö och hämtade mig och vi for hem och umgicks, det blev att spela Call of Duty: Black Ops Cold War. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fint hus



- Björk



- Sjö



- Växt



- Jobb och slit



- Yrkesförare på fritiden också. LOL



- Red Bull light är gott det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar