söndag 16 maj 2021

Söndagen den sextonde maj 2021

Jag kom hem tidigt i morse efter att ha jobbat natt, en natt med nästan ingen trafik alls och det är så skönt när bilisterna håller sig hemma. Jag anser att bilister är det största problemet som yrkeschaufför, det är sjukt hur många det är som kör som krattor i Dalarna. Nummer två på min så kallade hatlista är polisen som lyste med sin frånvaro - tack och lov! Jag tog mig en ordentlig sovmorgon idag och sen var det bara att dra i väg till jobbet och väl hemma igen så spelade jag en massa Snowrunner. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens stora nyhet:
Man gripen i stulen bil efter vansinneskörning


- Snygga stövlar



- RE 8 var bra. Betyg 4 av 5 vargar



- Blåsippa, dom ser jag inte ofta



- Falun by night



- Kårebocken har fått belysning. Foto: Blitta



- Så vacker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar