måndag 24 maj 2021

Måndagen den tjugofjärde maj 2021

Jag kom hem i natt efter att ha jobbat och jag kände på mig att det skulle bli en sömnlös natt och det blev det, jag dygnade framför mitt tv-spel. På eftermiddagen drog jag ut och gick en promenad på en mil i hopp om att kunna få sova, det var en väldigt vacker försommarkväll och naturen står i full blom. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:
Doctor Flake - Winterness


- Björk



- Maskros



- Blomma



- Hägg eller syrén?



- Liljekonvalj



- Försommaren är bästa tiden på året



- Falun



- Ge mig, vill ha!

1 kommentar:

  1. Det är en Hägg på bilden. I morgon kommer solen fram,
    graderna blir betydligt mer i förhållande till vad dom varit.
    Det här regniga som varit är mer än bedrövligt men, efter
    regn kommer som bekant solsken. :) Fina bilder.
    //Erika

    SvaraRadera