torsdag 27 maj 2021

Torsdagen den tjugosjunde maj 2021

Världens lataste människa, det vill säga jag, kommer att endast jobba två dagar den här veckan. Min vänliga chef har gett mig tjänstledigt i morgon så jag kommer att få en tre dagar lång helg, vilket gör att jag får umgås med fästmön som jag inte sett på en vecka då hon fått jobb. På tal om jobb så har jag fått upp ögonen för jobb där man arbetar hemifrån och ju mer jag tänker på det, ju mer lockande blir det.

Tänk att få slippa gå ut under vinterhalvåret och slippa ta sig till jobbet fram och tillbaka i ur och skur, jobba normala tider och vara ledig på helgerna. Som yrkesförare går man till jobbet när alla andra är lediga, midsommar eller julafton spelar ingen roll, vi jobbar på årets alla röda dagar.

Den svenska skitsommaren fortsätter att jävlas, idag var det endast sju grader varmt när jag gick till jobbet och det är fan illa det. Nu ska det bli varmt i helgen och i morgon ska jag passa på att åka inlines, pumpa house-musik i lurarna och skrämma skiten ur folk som tar upp hela gångbanan. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Snigel



- Maskrosor



- Grönt



- Blomma



- Blomma



- Fint



- Blommor



- Statyn Snöklockan



- Glada människor



- Jag spelar Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar