torsdag 6 maj 2021

Torsdagen den sjätte maj 2021

Idag när jag hasade mig iväg till min arbetsgivare var det endast fyra plusgrader ute och våren lyser med sin frånvaro, jag önskar att det här kalla vädret skulle innebära att vi får en otroligt varm sommar, men så fungerar det ju inte tyvärr. Den här veckan har verkligen gått fort, jag kan inte fatta att det är torsdag redan, i helgen ska jag och fästmön umgås och jag ska slita i tvättstugan i vanlig ordning. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt:


- Jag vill ha den här Scanian - så snygg



- Falu Kommun



- Vackert körsbärsträd



- Trots kylan är björken på gång



- Landstingets helikopter flyger ofta över Falun



- Nu är jag yrkesförare dygnet runt. LOL



- Kristine kyrka



- Kristine kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar