söndag 27 juni 2021

Söndagen den tjugosjunde juni 2021

Jag stack iväg till stans skatepark för att åka lite inlines, här kryllade det av människor och det gick knappt att åka alls - så kan det gå. Sen stack jag iväg till min arbetsgivare för att jobba dom timmar som chefen gett mig och jag hamnade naturligtvis i helvetestrafiken, alla jävlar som firat midsommar på bortaplan skulle hem idag och det gick lika fort som Bodils Minicirkus efter vägarna.

Dagens favoritlåt: Lizot - Weekend

Väl hemma igen så slog jag ner röven i soffan för att spela tv-spel, just nu lirar jag Far Cry: New Dawn. I slutet av nästa vecka ska det bli fint väder och jag ska försöka fjäska för chefen för att få lite ledigt, så håll tummarna. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens stora nyhet: Peps Persson är död


- Skateparken



- Jaha



- Blommor



- Blå bil i GTA V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar