lördag 24 juli 2021

Lördagen den tjugofjärde juli 2021

Om mitt liv var hyfsat innehållslöst innan jag bröt handled och båtben så blev det knappast bättre efter min inlines-olycka. Dagarna bara rusar fram och jag hinner knappt med trots att jag är sjukskriven och borde ha all tid i världen, om exakt fem månader är det julafton.

Min film om en frän bil från 1975:

Jag har dom senaste dagarna tagit upp mina promenader igen, idag gick jag 15 kilometer när det var som varmast och det är så förbaskat skönt att jag kan röra på mig. I tisdags kom en uppdatering till spelet GTA Online där man kan pimpa nya bilar och spelet står på dygnet runt, jag älskar som bekant GTA Online.

Nästa vecka kommer jag förmodligen få en kallelse från Akademiska i Uppsala, det är i alla fall vad fästmön tror, det är snart dags att plocka bort gips och stygn. Min bästa vän Pontus har lovat mig att köra mig till Uppsala och det ska bli skoj, vi kommer förmodligen spela en massa Pokémon Go efter vägen. Tack för att du besöker tomasvarg.se



- Dalahäst



- Kanonväder



- Gammal vaktkur



- Snyggt



- AMC Pacer X



- Rusta



- Grönt



- En port



- Konstverk



- Robotgräsklipparen har kört fast



- Fontän



- En björk har slagit rot på en sten



- Kossor



- Så frän



- Ge mig



- Faluns smalaste gata



- GTA är förbaskat kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar