måndag 26 juli 2021

Måndagen den tjugosjätte juli 2021

Jag och fästmön drog ut och promenerade och det bjöds på finväder, men i morgon tisdag är det slut för nu väntar en vecka med bara regn. Efter vår promenad spelade vi GTA V: Online en stund och sen stack jag ut och tog en långpromenad, det blev tio kilometer totalt. I morgon ska jag gå med min barndomsvän Pontus igen, det ska bli kul. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Manaste



-Berguv



- Träd



- Kyrka



- Kyrka



- Kyrka



- Blomma



- Fin byggnad
 
 

- Byggnad



- Staty



- Blomma



- Falun



- Rosa och turkos



- Blomma



- Lock



- Båt



- Älskade sol

1 kommentar:

  1. Bilden på träden som bildar en allé är fin.
    Har alltid haft en förkärlek för sådant. Träden
    ser ut ungefär som dom som står på rad utmed
    kyrkan där jag bor, lika knotiga och gamla men,
    ändå stolta där dom står. Fina dina bilder för övrigt.

    Erika

    SvaraRadera