tisdag 27 juli 2021

Tisdagen den tjugosjunde juli 2021

Jag och min bästa vän Pontus drog ut och gick en promenad och vi hamnade på Lugnet till slut, här tog vi hissen upp i den högsta hoppbacken och utsikten härifrån är fantastisk. Väl hemma igen spelade jag och fästmön GTA Online tillsammans och under eftermiddagen ringde Uppsala som vill byta gips på mig på torsdag. Om inte covid-19 hade funnits så hade det anordnats cruising i Falun i morgon, nu hoppas jag att vi kommer få en cruising ändå. Mest för att jävlas med snutarna som hävdar att det är olagligt, vilket det inte är så klart. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Helikopter



- Älska



- Utsikt



- Faluns hoppbackar



- Falun



- Falun



- Falun



- Falun



- Backhoppare



- Bil 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar