lördag 3 juli 2021

Lördagen den tredje juli 2021

Tanken var att jag skulle ha åkt både skateboard och inlines igår, men det satte min stukade fot stopp för. Jag och fästmön tog en promenad till Falu Koppargruva i stället och här var det väldigt många turister trots pandemin, vi fotade lite och drog hem. Idag åkte vi till mina svärföräldrar och svärfar jobbade med att ta in hö, jag hjälpte till med att bära höbalar i det fina vädret. Under eftermiddagen åkte jag hem för att kunna jobba dom timmar som chefen gett mig, i morgon ska det bli fint väder och då hoppas jag att jag kan åka inlines igen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Stenhög



- Australien



- Jag brinner för det här



- Gruvmuseet



- Gruvarbetaren



- Åker tåg



- Blomma



- Betyg: 4 av 5 vargar



- Gott



- Stukad fot



- Hö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar