torsdag 1 juli 2021

Torsdagen den första juli 2021

Det är väl endast våra efterblivna politiker som missat att en polisman sköts ihjäl igår kväll, att vårt samhälle ser ut som det gör är politikernas fel och jag fattar inte va fan det är för fel i huvudet på dom. Sluta dalta med alla jävla kriminella och höj alla brottsstraff med tio år, när jag var ung så visste man att brott inte lönar sig, idag är brotten så lönsamma och chansen att åka fast är minimal.

Det här är bara början, i framtiden kommer vi ha fler No-Go-Zoner och enligt tv-serien Efterlyst så ökar brotten med 70% under sommaren, just nu går 2400 dömda svenskar omkring och väntar på en ledig cell i våra överfulla fängelser.

Igår åkte jag skateboard och lyckades rasa i backen, jag har ingen aning om hur fan det gick till. Jag kände direkt att jag hade stukat högerfoten, hade inte fästmön tjatat på mig om att köpa hjälm så hade jag legat på sjukhus med spräckt skalle just nu. Så kan det gå, men skam den som ger sig, så fort foten känns bra igen så ska jag åka mer bräda. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tvättar



- Jag hade körkort på en sån här en gång i tiden



- Fin byggnad i Falun



- Minnessten för dom som föll offer för Mattias Flink



- Dalregementet



- Fin byggnad



- En Honda från 1980



- Fin byggnad



- Blomma



- Bil

1 kommentar:

  1. Det kriminella och samhället de styr över, får mer och mer utrymme.
    Daltandet och tycka-synd-om-syndrom ökar för varje dag som går.
    Regeringen har rasat samman som ett korthus, Lövet i spetsen som
    spelat herre på täppan är en liten mask som skall krypa under den
    grå sten han en gång kom fram under. Så länge det kriminella inte
    besöker det området han själv bor, eller ingen av hans anhöriga inte
    blir rånad-våldtagen-misshandlad eller nedskjuten, fortsatte han
    köra sitt jag-är-bäst-lyssna-på-mig. Detta land är på ruinens bran,
    res upp det igen den som kan. Innan alla stenkastande personer kom
    hit låg stenarna där dom skulle inte varken på räddningstjänst, eller
    andra fordon. Stenkastning är också något vi inte tillgriper vid något
    missnöje men, däremot visa andra sitt s.k. missnöje, genom sådan handling.
    Allt och alla som inte lönar detta samhälle när de fick komma hit, ut med
    skräpet, de fyller ingen som helst funktion men, lövet tycker annat i sakfråga.

    SvaraRadera