lördag 31 juli 2021

Lördagen den trettioförsta juli 2021

Det är den sista juli och jag är inte förberedd på att vi kliver in i augusti redan vid midnatt, i min almanacka är det sommar i exakt 1-2 veckor till. Jag som är en sommarmänniska gråter inombords, jag avskyr höst och vinter av hela mitt svarta hjärta. Nu kanske det är lite tidigt att måla f-n på väggen, men tiden går för fort.

Se min film om VW-träffen på Youtube:

Jag och fästmön slängde oss in i bilen och stack till Borlänge, här hade man anordnat en liten bilträff för bilar som är luftkylda, det vill säga Folkvagnar av olika slag och skick. Efter att jag hade fotat och filmat en stund så väntade vi på att dom skulle åka iväg till en bilträff som anordnats i Torsång som ligger en bit utanför Borlänge, dom rullade iväg exakt klockan tretton och vi stack före till för att filma och fota. På hembygdsföreningens gräsmatta i Torsång ställde man upp bilarna, efter en stund började det att regna så vi for hem. Tack för att du besöker tomasvarg.se






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar