tisdag 3 augusti 2021

Tisdagen den tredje augusti 2021

Jag har, sedan jag bröt handleden och båtbenet, käkat smärtstillande tabletter med morfin. För några dagar sedan valde jag att sluta med tabletterna i förtid eftersom jag avskyr droger och idag blev det otroligt jobbigt psykiskt, som grädde på moset så sover jag uselt också. Jag har till och med tröttnat på tv-spel som är min favorithobby och det sker inte ofta, jag känner mig som ett vrak just nu.

Dagens stors nyhet:

Jag drog iväg och hälsade på min far idag och där var det OS för hela slanten, själv kollar jag aldrig på sport eftersom det är så förbannat tråkigt. Jag och fästmön rensade avlopp idag, fast jag gjorde ingenting eftersom båda armarna är i gips. I morgon planerar vi att åka till Rättvik för att där fota och filma raggarbilar, det ska bli kul att få komma ut lite igen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kallt som fan



- Stilig



- Fästmön rensade rör



- Farsan



- Blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar