fredag 20 augusti 2021

Fredagen den tjugonde augusti 2021

Jag och min bästa vän tog en långpromenad på en mil, det var skönt att komma ut lite igen. Väl hemma igen så städade min fästmö mitt kök och senare dök min svärfar upp med diverse verktyg för att skruva upp det bord som jag köpte på Ikea i Västerås, mitt kök är sjukt smalt så ett litet bord räcker gott och väl. Under kvällen spelade fästmön och jag tv-spel tills jag fick ont i handleden, jag opererades för exakt fem veckor sedan och har fortfarande ont då och då. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blomma



- Bra pantmaskin



- Game & Watch



- Byggnad i Falun



- Byggnad i Falun



- Byggnad i Falun



- Byggnad i Falun



- Falun, en av Sveriges fulaste stad



- Falun



- Vit and med en pigment-sjukdom



- Köket innan nya bordet



- Köket under montage



- Köket är klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar