tisdag 24 augusti 2021

Tisdagen den tjugofjärde augusti 2021

Igår måndag var jag till Uppsala och akademiska med min brutna handled och idag hade jag tid hos ortopeden på Falu lasarett med mitt brutna båtben, här klippte dom upp mitt gips, skickade iväg mig till röntgen och sen tillbaka till en läkare på ortopeden. Här konstaterade man att båtbenet såg bra ut och man beslutade därför att jag inte skulle få något nytt gips, jag fick med mig ett avtagbart skydd med skenor i.

Det blir mycket kontakt med sjukvården den här veckan, på torsdag ska jag, mot min vilja, ta vaccinspruta nummer två och Gud vet hur mycket vaccin som man ska ta innan det här förbannade viruset ska ge sig. Börjar bli jävligt less på att planera en resa för att sedan inse att den inte kommer bli av, jag vill till USA - nu! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falu lasarett



- Falu lasarett



- Fri från gips



- Mycket vatten



- Faluröd



- Märkligt hus



- Blåser kraftigt



- En mycket gammal vägbom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar