måndag 11 oktober 2021

Ett besök hos Scania i Södertälje - Dag 1 av 2

Mitt mobillarm väcker mig vid sjutiden och ett par minuter senare sitter jag i den hyrbil som jag hyrde igår, jag sätter kurs mot Gävle och i Gävle kör jag sedan söderut på E4:an mot Södertälje. Här sätter jag kurs mot Scania Deno Centre på Tvetavägen 15 och vid 13-tiden släpps jag in på området, här möter jag upp en snubbe som visar mig deras senaste Scania och mer än så kan jag inte skriva om då det är lite hemligt tyvärr.

När allt var över åkte jag och den där snubben runt i Södertälje för att leta efter något att äta, Scania bjöd på mat och jag valde en burgare utan bröd. Mätta och belåtna checkade vi in på hotell Scandic Skogshöjd i Södertälje, här tog jag ett bad innan jag la mig för att glo lite på tv. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min hyrbil, en Peugeot 208



- Peugeot 208



- Interiören



- Stannade till på Arlnda



- Blev påmind om hur jävla dyrt det är med bil



- Tunnel



- Fina färger



- Kväll i Södertälje



- Mitt hotellrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar