tisdag 12 oktober 2021

Ett besök hos Scania i Södertälje - Dag 2 av 2

Jag vaknar upp tidigt av mobillarmet på hotell Scandic Skogshöjd, jag gör mig i ordning och går ner till receptionen där jag möter upp samma kille från Scania som jag umgicks med igår. Vi lämnar hotellet och åker till Scania Demo Centre och här träffar jag lite mer goa människor från Scania, jag passar på att köpa på mig lite Scania-prylar och sen bjuds det på frukost.

Jag fyller år idag och det visste killen från Scania om, döm om min förvåning när jag får bland annat en otroligt fin Scania-klocka. Sen sticker vi ut på deras testbana och kör en Scania lastbil med 770 hästar som väger 62 ton totalt, jag är otroligt imponerad. Jag tackar killen från Scania och sätter kurs hemår, dom här två dagarna i Södertälje har varit fantastiska och bättre födelsedag kunde jag inte fått. Tack till alla på Scania Sverige, ni är underbara!


- Klocka från Scania



- Tack Scania Sverige



- Det här är allt jag kan visa



- Vackra Södertälje



- Södertälje



- Södertälje



- Tunnel



- Hagatunneln



- Köra bil i natten - mys

1 kommentar:

  1. GRATTIS!Hur känns det att än en gång byta första siffran!? 💐🎂

    SvaraRadera