onsdag 13 oktober 2021

Onsdagen den trettonde oktober 2021

Idag var det dags att lämna tillbaka den hyrbil som jag använt till och från Södertälje, men först fick jag skrapa rutorna på bilen, vilken jävla ångest! Jag hatar kylan! Efter att ha frusit fingrarna av mig på en liten plastskrapa drog jag iväg och tankade bilen full och här blev jag påmind om varför jag inte ägt en bil i tjugo år, helvete vad dyrt det är med bensin!

Det var nästan billigare att hyra bilen i tre dygn än att tanka bilen och det gör mig så jävla förbannad att det sitter idioter i Stockholm som bestämt att bensinpriset ska vara så här dyrt, stackars barnfamiljer och folket i norr. Den regering vi har nu har ju verkligen förstört Sverige och dom pengar som staten drar in på bensinpengarna lär ju gå oavkortat till dom en miljon invandrare som kan men inte vill jobba.

Efter att ha lämnat tillbaka hyrbilen, en Peugeot 208, så drog jag ut och gick en långpromenad. Jag gick totalt en mil i kylan och väl hemma igen spelade jag lite Far Cry 6, ett ganska bra spel. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fy fan vilken ångest



- Bra bil



- Cool



- Dystert



- Vatten



- Sol



- Löv



- Löv



- Har First Aid Kit splittrats?



- Grönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar