lördag 16 oktober 2021

Jag saknar Scania

Jag var inte gammal när jag fick mitt intresse för lastbilar, jag minns en teckning som jag gjorde när jag gick i tvåan i skolan. Jag hade ritat en lastbil med en hund i hytten och det var lastbilschaufför jag skulle bli när jag blev vuxen, när det var dags för PRAO i högstadiet så valde jag att åka med min morbror i hans lastbil i en vecka.

Min morbror älskade sin Scania-lastbil och det smittade av sig till mig så klart, Scania är världens bästa lastbilstillverkare enligt mig och dom två dagar som jag nyss spenderade tillsammans med folk från Scania gjorde att jag dyrkar detta företag.

Jag har aldrig känt mig så välkommen som jag gjorde hos Scania, personalen gjorde allt för att jag skulle trivas och med tanke på att jag fick ett dyrt armbandsur i födelsedagspresent visar ju bara hur underbara man är på Scania. Jag saknar det här och jag önskar verkligen att jag kunde få jobba med sprillans nya lastbilar från Scania, hör ni det Scania?



- Det här är det bästa som finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar