lördag 2 oktober 2021

Lördagen den andra oktober 2021 (iPhone 13 Pro Max)

Min kära mor kom och hämtade upp mig på förmiddagen och vi satte kurs mot Borlänge och till lastbilsutställningen Truckmeet i Dalarna 2021. Här stod nästan fyrtio välpolerade lastbilar i olika åldrar och mitt gamla Scania-hjärta fick sig en chock när jag insåg att en av lastbilarna var en Scania T140 från 1974, vilket är en favorit hos mig.

Se min film: Truckmeet i Dalarna 2021

Efter att filmat och fotat tillräckligt for vi till Ikea och här handlade jag två nattduksbord samt sånt man behöver, väl hemma igen så kom en kollega förbi och han köpte min mobiltelefon, jag hämtade nämligen ut en iPhone 13 Pro Max igår. Jag älskar att fota och att filma och nu kan jag filma länge i 4k och 60 fps, vilket jag behöver till min Youtube-kanal. Tack för att du besöker tomasvarg.se



- iPhone 13 Pro Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar